Keçmişdə meta keyword-lər, yəni açar sözlər veb saytlar üçün vacib SEO faktoru hesab olunurdu. Lakin zaman keçdikcə axtarış sistemləri, xüsusən də Google bu meta etiketin təsirini azaldıb və demək olar ki, diqqətdən kənarda qalmağa başlayıb. Daha sonra ən böyük axtarış sistemlərindən biri olan Google, indeksləşdirmə alqoritmlərindən meta açar sözləri rəsmən çıxardığını açıqladı.
Meta açar sözlər artıq SEO elementi deyil.
Google Rəsmi olaraq öz saytında bu haqda məqalə yayımlayıb. Ətraflı: https://developers.google.com/search/blog/2009/09/google-does-not-use-keywords-meta-tag
Bəzi populyar olmayan axtarış sistemləri hələ də meta açar sözlərdən istifadə etsə də, Google meta açar sözləri indeksləşdirmə alqoritmlərindən çıxarıb. Beləliklə, bu teqdən istifadə etmək Google-un səhifənizi qiymətləndirərkən nəzərə aldığı amil deyil.
Spam və Manipulyasiya Riski Artmağa Başlayır
Meta açar sözlər zərərli istifadəyə qarşı həssasdır. Veb sayt sahibləri bu etiketdən səhv və ya həddindən artıq şəkildə spam və axtarış nəticələrində daha yüksək yer tutmaq üçün manipulyasiya üçün istifadə edə bilər. Buna görə də, Google və digər axtarış sistemləri artıq bu etiketə etibar etmir.
Digər axtarış motorları nə edir?
Bəzi kiçik axtarış motorları hələ də meta açar sözlər hesab edirlər. Ancaq əsas axtarış sistemlərindən biri olan Google-un bu etiketi nəzərə almaması meta açar sözlərin ümumi SEO strategiyalarında əhəmiyyətini azaldıb.
Fokus Açar Sözlərə Diqqət Aktivləşdirilib
Bugünkü SEO strategiyaları diqqəti əsas sözlərə yönəltmək və keyfiyyətli, mənalı məzmun istehsal etmək məqsədi daşıyır. Yəni Meta açar sözlər əvəzinə başlıq etiketləri, meta təsvirləri, başlıq məzmunu və səhifə məzmunu kimi faktorlara daha çox əhəmiyyət verilir.
Nəticə etibarı ilə bu gün meta açar sözlərin SEO-ya təsiri çox aşağıdır və bu etiketdən istifadə etmək əvəzinə keyfiyyətli məzmun yaratmaq, düzgün başlıq və meta təsvirindən istifadə etmək kimi daha effektiv SEO strategiyalarına diqqət yetirmək daha vacibdir.
Bütün bunlara baxmayaraq hələ də bir çox SEO-çular Meta Keyword-lərdən aktiv olaraq istifadə edir.