Amazon “Amazon Haul” adlı endirimli mağazasını təqdim edib. Bu mağaza mobil tətbiqdə və mobil veb saytda əlçatandır və əsasən Çindən göndərilən ucuz, kütləvi istehsal mallarını təqdim edir. Amazon Haul məhsulları tez-tez iki həftəyə yaxın çatdırılsa da, daha ucuz qiymət təqdim etmək üçün bu modeli seçib.
Amazon Haul səhifəsi, Temu və Shein-ə bənzər bir üsluba malikdir: grid-formatda təqdimatlar, “sürətlə satılır!” yazıları və “çox ucuz” qiymətləri göstərən emojilər var. Məhsullar arasında geyim, elektronikadan tutmuş süngər və corab kimi ev əşyaları da var.
Amazon daha uzun çatdırılma müddətləri ilə bağlı suallara cavab olaraq, bəzi müştərilərin bir qədər gec çatdırılsa belə, ultra-ucuz məhsulları almaq istədiklərini bildirib.
Temu və Shein, xüsusən Gen Z arasında populyar olsa da, həm ekoloji təsir, həm də istehlakçı qoruma məsələləri ilə bağlı tənqidlərə məruz qalıb. Tədqiqatlara görə, 2024-cü ildə Temu ABŞ-da 18-24 yaş arası istifadəçilər arasında təxminən 42 milyon yükləmə ilə Shein-i üstələyib.
Amazon-un üstünlüyü müştəri etibarında olur: Amazon əvvəlcədən satıcıları yoxladığını və $3-dan çox olan məhsullar üçün 15 gün ərzində pulsuz geri qaytarma təklif etdiyini bildirir.
Bununla belə, Amazon-un bu bazara genişlənməsi müəyyən tənzimləyici maneələrlə üzləşə bilər. Yeni seçilmiş prezident Trump Çin mallarına 60% vergi tətbiqi təklif edib və Biden administrasiyası da “de minimis” qaydasını məhdudlaşdırmaq üçün konqresdən tədbir görməsini tələb edir. Bu qayda Temu və Shein-ə malları vergisiz gətirməyə imkan verir, bu da onların qiymətləri aşağı saxlamağa kömək edir.